25 december

vi börjar med ett STORT grattis till felicia som blir 14 år idag :D hoppas du har haft en rolig&bra födelsedag !
kom en timme försent till skolan .kom 09.45 (y) .slutade kl 14.00 vilma och jag gick till bussen ,blev stannn .köpte ett puder ,en mössa ,och godis hehe ;D .vi åkte med vilmas pappa hem till henne,vi åt ohså .sen kom pappa och hämta mig .såå åkte vi förbi ica och hämtade mina clips som hade kommit :D .så nu har jag änkligen blivut klar .har suttit oh sytt fast clipsen på håret i över 1 timme ;o .klar nu iaf och vart mycket nöjd :) .fast nästa månad ska jag köpa ett till pack hår så det blir tjockare :D .nu lite plugg om jag har ork .har ju bara sovit 2 eller 3 timmar inatt ..aja skitsamma :) .puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0