30 januari

hejhej . ojoj måste fixa bloggen ser inte bra ut !..
igår va den segaste fredagen på lääänge .
jag gick ut och mötte andrea och amandavid 8 .vi gick en bit sen hem till amanda ,och pratade lite :) ,efter ett tag kom orre och stoffe .och efter ca 1 timme kom också vilma ,vi segade .sen ut för orre och stoffe skulle träffa gurra och danne tror jag .sen var vi bara ute i det kalllllla .vilma och jag gick hem till mig vid 12 .fast hon åkte nästan direkt .somnade vid halv 4 .
idag :vakna klockan 10 fast somnade om och gick upp 12.20 .duschade och tvätta löshåret (y) .nu ska jag snart börja fixa mig .vid halv 5 kommer vilma sen ska vi servera på pappas 50 års fest hahha !får se vad vi hittar på sen .tänker ju inte va kvar där bland massa gubar och tanter hela kvällen ,nej glööm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0