31 januari

dålig uppdatering I know !
igår: vilma mamma och jag åkte till skoutgårn vid 18.15 ungefär ,då hade adom flesta redan kommit .efter ett tag åt vi ,sen gjorde vi inte så mycket mest skratta åt dom fulla hah .amanda och stoffe kom runt 11 .och sen kom också orre en stund men han åkte nästan direkt igen .vilma jag amanda och stoffe kom hem till mig runt halv 1 .dom gick igen vid halv 1 kanske? sen somnade vilma och jag men vaknade sen igen 03.15 och fixa oss .somnade nästan direkt igen när vi gick oh la oss .
idag: vilma och jag vaknade 10 .men somnade om igen och vilma pkte hem vid 1 typ .jag gick upp vid halv 2. kolla film och sen pluggade .och nu sitter jag här :D .ska snart duscha och äta sen blir det riktigt mycket plugg igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0