femte januari (svar från frågestunden)

gick upp vid halv 1 ,kollade på paradise hotel .sen blev det duschen och lite senare one tree hill !nu sitter jag och kollar på svenska hollywoodfruar .hah känner att det har vart lite mycket tv idag xd .menmen skulle träffat amanda med ingen av oss är klara än och klockan är redan halv 9 så jag vet inte om det blir av .det vart ju inte så många frågor .men ni hade ju bara typ en dag på er sååå aa .här kommer iaf svaren på dom ..

Madde:
Vilka bloggar läser du ? =)
& vem är den som du kan säga allt till? <33
svar: Oftast läser jag kenzas&kissies .sen också mina vänners :)

Anna:
kmr du göra ngt videoinlägg ngn gång ? :D

btw ; din blogg är jätte bra ! :)<3
svar: Tack så mycket ! någon gång kommer jag säkert lägga in ett videoinlägg ,men ingen aning om när .

Anonym:

kan inte du visa dagens outfit oså , ?
det är så roligt att kolla på ! hehe
svar: Jag försöker att göra det när jag hinner ,men jag ska bli bättre på det :)

Anonym:
hur länge har du bloggat ? :P

älskar din blogg , läser den varje dag ! :D §
svar: Haha tack ,kul och höra! nu i januari har jag bloggat i 1 år :)

Anonym:
Jag vet att detta kanske är en privat fråga så det är inget du behöver svara på.
Men varför ska du till sjukhuset?
svar: vill helst inte skiva ut sånt i bloggen men eftersom jag har sagt att jag ska svara ärligt på alla frågor såå .
ett par gånger har jag ''tappat'' mitt medvetande ,det är jätte svårt att förklara men jag börjar skaka och jag vet knappt vart jag är .och nu i januari ska jag åka och kolla upp det och se vad dom säger ..

Kommentarer
Postat av: anonym

stackare :( på sista frågan asså. hoppas verkligen att det blir bättre! <3

2010-01-06 @ 00:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0