I hide it inside ..

56 dagar kvar sen blir jag 15 !;)
aha då börjar skolan imorgon igen då !den här terminen blir det bara massa plugg kan jag lova .imorgon fyller lillasyrran år också grattis till henne som blir 10 år ;) fan vad det går snabbt ,jag satt ju nyss med dig i knät och du va nyfödd ..
liten om dagen ,vilma,emelie&jag vakna kvart över 9 .vi gick upp vid 10 .åt frukost duscha&fixa oss ,sen hämta vi upp och ner till råssla och kolla på killarnas match ,dom vann med 9-3 grattis till dom .riktigt bra match ! sen stod vi och prata lite och efter ett tag kom emelies mamma och hämta oss .vilma packa ihop sina grejer sen åkte hon hem .btw grattis till hennes bror albin idag :) .själv åt jag nyss och nu sitter jag här ska strax börja plugga .skriver säkert igen lite senare .

PUSSHEJJ ♥

Kommentarer
Postat av: bezta vilmaaa

" I hide it inside "

" btw grattis till hennes bror albin idag "



OMG DU ÄR SÅ KÄR I MIN BROR

2010-01-10 @ 17:02:00
URL: http://vilmaaostervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0