No pain is forever ..

yesyes så äre ju-u-u ..
som vanligt maria kan inte sova ,inte ens trött .det är jätte jobbigt !:( aa jag skulle ju åkt till stan imorgon/senare idag med bästabrudsen men eftersom jag inte kan sova så kan jag ju inte gå upp tidigt .. skulle gått upp vid 8 ,men jag sover ju inte än och klockan är 6 .ni ska veta att det ät rätt skönt att kunna skriva av sig såhär någonstans .spec när man har tråkigt ..(eller inte kan sova) !

imorgon tänkte jag bara plugggAA massor .blir nog att göra det hela veckan troligtvis .eftersom att jag måste hinna klart med so uppsatsen ..i veckan måste jag hinna att skriva typ 20 A4 papper .FÖR JAG SKA HA ETT VG ! ae snart äre ju slut med G,VG,MVG .då kommer ju A-F ..vilka betyg tycker ni är bäst? G,VG,MVG eller A-F ??

aja men tänkter iaf försöka bli lite trött nu-u-u .fast det kommer inte gå .så snart kommer det väl in ett till ointressant inlägg! puss på alla .

k-u-u-u L-L ,nej inte alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0