såhär blir det när maria har riktigt riktigt tråkigt !

test
gör det, annars blir år 2010 ett helvete för dig.

OM DIG
Namn - maria therese lousie göjefors
Bor - krokek
Syskon - lillasyster -matilda
Ålder - 14 ,15 om 3 månader ;D
Född - 7 mars
Ögonfärg - blåaaaaa
Längd -  161 .
Höger eller vänsterhänt - höger

Stjärntecken - fiskarna
Hårfärg -  svart ..
Födelseort - norrköping

DAGENS
Låt - wait your turn !
Saknad - (a)
Kläder - mjukisbyxor ,linne
Mat - mackor ,snitsel&sallad
Köp -  inget :D
Göra sen - ringa till vilma ,soooova !
Godis - lös godis

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - njaa
Tycker du om godis - sådär litegran ..
Hur många ggr i veckan äter du godis - inte så ofta
Äter du ofta nyttigt mat - haha nej (a)
Du ger mycket komplimanger till andra - jadå
Är du nöjd med ditt förnamn - jarå :)
Du tycker du själv är smart - hahhah njaa
Vad är sämst hos dig - mitt självförtroende ...
Vad är bäst hos dig - ingen aning
Har du bra självförtroende - absolut intee ..
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - alldeles för många !
Du tycker om att vara med det andra könet - aah
Känner du dina grannar bra - sådääär
Är du en Björn Borg-fjortis - absolut inte !
Vad är det första du tänker på ordet skola? - ?
Har du någon gång skolkat - jaaa
Sporter/aktiviteter har du gått i - ballet haha ,fotboll ,ridning
Har du några tatueringar - neej !
Hur många ggr tittar du dig i spegeln per dag - räknar inte direkt ? men det är väl några gånger .
Tycker du om djur - om jag gör ,älskar djur !!

BRUKAR DU
Sova -  jaaaa
Ta mediciner du inte borde ta - nejnej
Snusa - nejnej

Klä dig i svart - mjaa ,fast inte emo stil
Lita på folk - finns bara 3 st jag verkligen litar på
Dröma mardrömmar - alldeles för ofta !
Gå i skolan - aah
Gå i kyrkan -  nej aldrig !
Vilja dö - neje


HAR DU
För många vänner - nej?
Någon psykisk sjukdom - naejj
Skadat någon - jao
Färgat håret -  yesyes .började färga mitt hår när jag va 6 år sen dess har jag inte slutat !
Några piercingar - nej men har haft ,och ska snart skaffa en ny ;)
Egen dator - aao
Gjort bort dig rejält -  aaduu


ÄR DU
Snäll - mot dom som är snälla mor mig jaa !
Seg - hehe jaa
Söt -  nej !
Klantig -  haha jaa !

Gör detta testet, annars kommer du få otur under hela 2010.



Under 2009 har jag hittills:



[ ] du har rökt



[x] du har rymt hemifrån



[x] du har bakat



[ ] du har sovit utomhus



[ ] du har åkt bil med fyllon



[ ] du har varit full



[/] du har varit/är kär



[x] du har saknat någon



[ ] du har badat i havet



[x] du har solat utomhus



[ ] du har solat i solarium



[x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar



[ ] du har fått blommor av någon från motsatta könet



[ ] du har gett någon blommor



[ ] du har sett en död människa



[x] du har hittat ny musik du gillar



[x] du har fått nya kompisar



[x] du har varit utomlands



[x] du har varit ledsen



[ ] du har velat dö



[x] du har varit glad



[ ] du har druckit alkohol



[/] du har blivit/är kär



[x] du har känt dig sviken



[x] du har känt som att ingen har sett dig



[x] du har suttit vid datorn mer än innan



[x] du har skrivit en låt



[x] du har känt hat



[x] du har varit sjuk



[x] du har dansat



[xx] du har bråkat med dina föräldrar



[x] någon har sagt att du är snygg



[x] du har bråkat med din älskling/kompis



[ ] du har strulat med en främling



[xx] du har varit så uppjagad att du gjort misstag



[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv



[x] du har kallat någon hora/slampa



[x] du har pissat utomhus



[x] du har slagit någon



[ ] du har spytt



[ ] du har knarkat



[x] du har varit i ngn av det motsatta könets säng



[ ] du har hånglat med någon av samma kön



[ ] du har raggat på främlingar



[ ] du har kysst en främling



här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jaa
2. Höll du några av dina nyårslöften? hah nej
3. Blev någon/några av dina vänner blivit föräldrar i år? neej
4. Dog någon som stod dig nära? inte så jätte nära
5. Vilka länder besökte du? sverige ,england
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? jaaaa !
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 28/11
8. Vad var din största framgång 2009? ingen
9. Största misstaget? finns så många !
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jaa
11. Bästa köpet? vet inte .
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder ,hårfärg
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? jaa
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? wait your turn ,photographs&tresons
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? båda ...
16. Vad önskar du att du gjort mer? gått vidare&vart snällare
17. Vad önskar du att du gjort mindre? skylt på mig själv

18. Hur tillbringar du julen? familjen&släkt
19. Blev du kär i år?: njaaa
20. Favoritprogram på TV? ONE TREE HILL !
21. Bästa boken du läste i år? inte läst någon
22. Största musikaliska upptäckten? ingen aning ,mig själv ?;) skoojjja


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? don't remember
25. Något du önskade dig men inte fick? kommer inte ihåg
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? va med min familj&släkt
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jaa !
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? min egna !
29. Vad fick dig att må bra?: min vänner !!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
josh duhamel ,mummmss !
31. Vem saknade du? för många !

32. De bästa nya människorna du träffade? ja du ,finns några sttttt !

Vilken stil har du?


Tönt

Jag har blivit instängd på toaletten (x)

Jag har blivit dissad (/)

Jag har glasögon ( )

Jag har byxorna över naveln ( )

Jag har blivit kallad tönt (x)

Jag har bra betyg ( ) säme än mig kan man inta ha .

Jag har/har haft tandställning ()
Jag tänker inte mycket på mitt utseende ( )

Jag har mindre än 2 kompisar ( )

Jag har blivit mobbad på ett eller annat sätt ( )

Jag tycker schack är roligt ( )

Totalt: 2 ½


Fjortis

Mitt utseende är mitt liv (/)

Jag använder "brunkräm"/brun utan sol året om ( )

Folk har kallat mig korkad (x)

Folk har kallat mig fjortis (x)

Jag lyssnar på remixade babyröster ( )

Jag är blond ( )

Jag tycker att jag är snygg ( )

Jag festar varje helg ( )

Jag röker ( )

Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör (/)

Totalt: 4 ½

Emo-kid

Jag lyssnar på emo ( )

Jag är piercad (/)  jag har vart ,och ska igen !

Jag har svart hår (x)

Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter ( )

Jag gråter ofta ()

Jag skär mig/har skurit mig ()

Jag vet vad sXe står för ( )

Jag har snelugg ( )

Jag spelar i ett band ( )

Jag använder kajal/eyeliner (x)

Jag har blivit kallad emo ()

Totalt: 2½

Brat

Nästan alla mina kläder är märkeskläder ( )

Jag använder mycket hårgelé/wax ( )

Jag tar aldrig bussen ( )

Mamma betalar (/)

Jag åker utomlands varje år ( )

Jag spelar golf ()

Jag har blivit kallad snobb/brat ( )

Jag har blivit kallad korkad (x)

Jag posar på mitt klassfoto (x)
Jag är solbränd året om (/)

Jag äter på restaurang varje vecka ()

Totalt: 2

Ghetto-kid

Jag använder keps varje dag ( )

Jag använder stora munktröjor (x)

Jag har häng ( )

Jag har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, (x)

Jag använder ord som "din mamma", "mannen" och "yo" ( )

Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen ( )

Jag lyssnar på hip-hop (/)

Jag har slagit ner någon (/)

Jag har hamnat i bråk med polisen ( )

Jag hamnar ofta i bråk ( )

Jag skolkar ofta ( )

Totalt: 3

Datanörd

Jag använder uttryck som lol, n00b, rofl, ffs och omg ( )
Jag skriver cya istället för see you ( )

Jag spelar WoW ()

Jag spelar något annat spel online ()

Jag skriver lol, brb och omg IRL (/)

Jag är inne på datorn varje dag (x)

Jag är i level 60 eller mer på WoW ( )

Jag vet vad roflmao betyder ( )

Jag är nästan aldrig ute ( )

Jag har mörka ringar under ögonen ()

Totalt: 1½

Partille-Johnny

Du har två till 12 snoddar på varje ben ( )

Ditt hår består för det mesta av wax/hårspray ( )

Du äger en bandana ( )

Du äger ett par Shutter Shades som har färgen rosa, grön eller vit ( )

Du lånar din syrras snoddar ( )


Du plattar håret på morgonen (x)

Ditt hår står rakt upp ( )

Folk kollar först på dina ben när du går på stan ( )

Ditt bdb namn slutar på boooiii eller OfSweden eller liknande ( )

Du blandar oftast två till tre olika sorters wax på morgonen ( )

resultat: 1


resultat ; FJORTIS


frågor som du som tonåring ska göra

har du haft ett seriöst förhållande? nej
har du druckit alkohol den senaste månaden?
nej

när drack du senast? .
röker du? nej
vad anser du om knark och de som använder det? - inte bra,inte bra
vart bor du? krokek(y)
vill du bo där? aa :)
är du kär i någon nu? njaa
har du sålt alkohol till nån nån gång? nae
vad lyssnar du helst på för musik? väldigt olika
vem tycker du är den mest underskattade artisten?
vad har du helst på dig? jeans ,linne&kofta
har du en bästa vän? ja ,vilma
har du någon tatuering? nej
hatar du någon? mja
din favoritfärg? blåååååå
nämn något som ger dig minnen - sommarn 09
hur ska din drömpartner se ut? brunt hår ,& jätte brun
vad är viktigast, insidan eller utsidan? insidan. !
tycker du om dina föräldrar? jadå
litar dom på dig? njaaa
har du en moped? aa
saknar du någon? jaaa
vad är klockan när du gör det här? 05.38 på morgonen
dricker de flesta av dina vänner? aa
om du fick välja, skulle du vilja hoppa över dina tonårs år? nej
vill du gå på krogen? jarå
vad vill du göra när du blir äldre? polis
bråkar du med någon just nu? nae ,och det är rikigt sköönt !
tystlåten eller högljudd? mitt emellan
har du någon gång önskat att du varit äldre? ja,  hela tiden
någon gång spytt av alkohol? nej
snusar du? nejnej
blir du lätt arg? aa
vad ser du fram emot? födelsedagen  ,sommaren 10 !!!

sista frågan, trivs du som tonåring? sådääär


AVSLUTA MENINGEN:
Jag har insett att min senaste kyss: va ett misstag
Jag lyssnar på: wait your turn
Jag pratar med :ingen
Jag tycker om: diiiiiiiiiig
Jag avskyr när folk: skriver :P -gubbar
Mina närmaste vänner är: emelie ,amanda,vilma ,felicia
Min första vän hette: camilla höög aronsson
Kärlek är : ...
När jag borstar tänderna: så bortar jag dom hårt för att jag tror att dom ska bli vitare då.
När jag lagar mat: går det inte alltid så bra
Jag tänder på: killar ;);)
Det sexigaste yrket är: ..
Det är charmigt när: ..
Jag är rädd för: myror ,mörker& för att bli lämnad
Den värsta känslan är: att sakna ..
Den bästa känslan är: att va med dig ;)
Jag är bäst på: att vara mig själv
Jag är sämst på: mycket
Om jag var ett djur skulle jag vara: en hund
Om jag va en insekt skulle jag vara: en fjäril
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: penna
Jag kommer alltid att vara: hon som älskar att sjunga :D
Det finaste som finns är: han
I sommar: ska jag sola så jävla mycket !
Sist jag grät var: igår ...
Jag kan: väldigt snäll :)
Jag kan inte: tänka när jag är riktigt trött
När jag vill tänka går jag : ?
När jag bakar så bakar jag: kakor?
Min mobiltelefon är: bra för en gångs skull !
När jag vaknar på morgonen: vill ja sova mer.
Innan jag går och lägger mig: tänker jag på allt&alla
Just nu tänker jag på att: han
Idag har jag:bara vart hemma& kollat film
Ikväll ska jag: ingen aning
I morgon kommer jag: va trött
Jag vill verkligen: skjuta någon i huvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0