godnatt

men oj oj oojj . menmen ni får stå ut med att jag är seg här ..
iaf kan ju säga att igår var jag på stan heeela dagen ,kom dit vid halv 11 och åkte hem vid 6. mycket shopping vart det .nöjd med grejerna är jag också .det är ju alltid bra!
och idag eller egentligen är det ju igår för klockan är ju över 12 men skitsamma nu säger vi att det var idag (y)
så iaf fyller mamma 40 år ,GRATTIS TILL HENNE ! hon och jag åkte till en ställe i kvarsebo vid 10 och solade ,åkte hem igen runt 2 .slängde mig i poolen en stund sen tog en dusch ,fixade mig lite sen åkte vi familjen ner till sjöstugan och åt och sen har jag pluggat lite ,åker ju till eskilstuna imorgon och skriver moppeprov igen ,mååste klarat !!! men nu ska jag sova , måste ju va pigg imorgon !

här är bland annat byxdressen jag köpte igår :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du byxdressen? :)

2010-07-25 @ 14:04:56
Postat av: maria

new yorker ;)

2010-07-25 @ 22:30:50
URL: http://mariagojefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0