Shutter Island

Har legat ute i poolen och på altan hela dagen med vilmz ,riktigt skönt och det har vart gaalet varmt! sen så skulle vilma hem och hämta pengar för vi skulle ner till halvars ,jag tog en dusch ohsen när hon kom tillaks och vi skulle åka igen , så hade novafan sprungit bort så jag fick springa och leta efter henne .Hittade henne sen vid stora vägen ,andra gången den här veckan. Sen blev det glass på halvars ,ohsen drog Vilma hem iegen och åt ,kom tillbaks runt halv 9. Amanda kom också ,så blev det att mamma jag vilma och amanda kolla på Shutter island ,mycket mycket sjuk film! men väldigt bra! Men nu ska jag sova för jag är jätte trött,  Hare !

tänkte ge er bilder på vad som köptes för några dagar sen ,min blogg är ju lite fattig på bilder ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0