-

Senaste

Låt du hörde: don'ttrustme

Film du såg: edge of darkness

Mat du åt: pomme och kött ,tjock som jag är :)

Kram: vilma tror jag 

Känslan: tröööttt

Resa: london ,måste det nog vara tror jag ?

Glädje: snart moppekort?

Dröm: sjukaste drömen hade jag inatt ,drömde att jag hitta en gammal kalender som jag hade haft för ett år sen. så öppnade jag den och kollade på den 7 mars (min födelsedag) så hade jag skrivit r.i.p maria. och det var den 1 mars jag kollade i den så jag skulle alltså dö om en vecka ,och alla mina släcktingar började fixa med min begravning fast jag inte ens hade dött än ?!

Person du träffade: pappa ,lillasyrran ,mamma

Personen du pratade i telefon med: vilma

Personen du fick sms av: amanda

Gången du åt 7-eleven korv: sarru ?

Gången du var utomhus: i december

Gången hela din familj åt middag tillsammans: händer inte så ofta ,men en vecka sen kanske ?

Saken du köpte: en tröja och lite annat

Allmänt

Ska bli skoj: allt roligt som vi ska hitta på med bästa 8:orna :D

Ska inte bli skoj att: vet faktiskt inte ?

Sparar till: kan inte spara ,det går inte .

Pålägg som gäller: äter inte så värst mycket mackor

Önskar att jag var bättre på: vet faktiskt inte ?

Dagens dryck: cola och mjölk förfan

Vad saknar du: vinter ,nej förfan jag skojja .sommar ska det va . saknar faktiskt inget speciellt

Tre band/artister: det orkar jag inte hörrö

Vad har du gjort idag: gått upp kl 8, duscha ,jobbat ,duschat , solat & badat , duschat ,kollat film ,bortstat tänderna ohså .mycket duschande idag märkte jag ,men gud ja älskart

Brukar du svära mycket: nej förfan

Hur tidigt stiger du upp: ca halv 11

På helgerna: samma tid där typ .

Vad ska du göra ikväll: inget kvar av kvällen ,nu ska jag sova .

Hur många timmar sover du per natt: 10-11 timmar unjefär

Vem är snyggast i världen: måste nog vara Robert Buckley ,mmh

Vad är det för veckodag: fridayyy

Bästa saken som hände mig förra sommaren: vilma och jag drog till ännu en hemst stuga ,den här gången var det på öland ,slutade med att vi åkte hem tidigare än planerat .inge vidare det där

Favoritplagg i garderoben just nu: min nya ''baseboll jacka'' måste jag nog säga .

Längd: mellan 164-166 ?

Vikt:  98kg tror jag att jag ligger på nu . nej men runt 49-50 kg .

Byter gärna garderob med: kenza .

Byxa eller kjol: beror på .

Senast utlästa bok: jag läser inre böker , men kan ju hända att jag läst ut någon på en svenska lektion eller något liknande ?

Mitt rum kan beskrivas som: vitt brunt bige och bara mitt rum .

Mig själv med tre ord (just nu): myckettrött, glad, fundersam

Jag tränar: mycket sällan , menmen måste ta tag i mina matvanor snart ;)

Jag ville bli när jag var liten: PIPPI <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0