bästavi

haha blev film kväll igår också ,jag amanda vilma och mamma kollade p åen gammal film från 83 som heter christine ,typ en bil som lever, men alltså inte alls som den där herbie . och personerna som har ägt den bilen har blivit besatt av den och dör tillslut . lite annorlunda film men helt okej :)
efter filmen körde jag amanda och vilma lite partyy i sofan till rocky som gick på tven haha ;) sen följde vilma och jag amanda hem .ohsen så sov vilmz här.
idag vaknade vi av att min sjukt jobbiga pappa skriker som vanligt. börjar seriöst få damp på han nu fyfan!!
vi tjocka chips i sängen sen gick ut och la oss på altan ,och hoppades på att molnen skulle blåsa iväg ,men nae dom jävlarna kom och regna på oss . så vi låg kvar i regnet haha . tillslut sprang vi runt i hytan i bara sovtröja i regnet haha roligt vare ! sen skulle vi gå in och ladda ner en film med det gick ju åt helvete. ja sen så gjorde vi inte så mycket mer. vilmz åkte nyss hem så nu är jag ensam hemma och springer runt med musik på högsta volym . byeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0