DET GÅR BRA NU

skoolan var inget speciellt idag ,gjorde ingenting eftersom att jag redan är klar med allt ,hade fel om betygen .dom sätts imorgon bitti inte idag .. sommarlov om en vecka♥ sen blir det grönan. och sedan bli VI 9:or .och dom andra 9:orna är det hejdååå med ,skönt :D ohsen polen med bästa 8:orna !
men iaf .. vilma och jag kände inte att vi hade någon lust med gympan så hon åkte hem och jag gick hem ist. och när jag gick där själv så cyklade en liten kille framför mig ,och helt plötsligt så rammlade han ner med cykeln i ett dike med 1 meter högt gräs ,hahah fan va jag skratta ,så kul ! när jag kom hem iaf så blev det bara att ta bort sminket och lägga mig ute i solen och steekkka .skönt vare ,sen blev det ett avsnitt av desperate housewives . och nu ska jag snart ta en dusch. och sen bara ta det lugnt ,var ett tag sen ju ..

DAGENS



Kommentarer
Postat av: pusssss

maria , skitsnygg

2010-06-02 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0