färgar håret

japp det är vad jag gör. sry för att jag är så dålig på att blogga men vafan jag hoppas inte ni heller sitter inne hela dagarna vid datorn när det är så fint väder? jag har klarat fas A ,fas B och fas C på moppeteorin (glad) nu har jag bara några stycken kvar sen ska jag köra ute i trafiken osv den 12 juli (y) ohsen det riktiga provet .sen äre klart ,det har tagit sen lilla tid hehe ..
menmen idag har jag ju inte gjort ett skit faktiskt . har inte varit så bra väder idag heller :( men får hoppas på att det blir det imorgon . imorgon ska ja och mamma in till stan en snabbis sen ska jag va med vilmz nicee . men hörre ni nu har klockan tickat sina minuter ,dags att skölja ur färgen ur håret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0