helt slut

är vad jag är ..
gick upp halv vaken vid halv 11 imorse såg att det var fint väder och gick ut och la mig på altan ringde till vilma och frågadenär vi skulle va där i kvarsebo 12 sa hon sen la vi på. det var först då jag fattade att jag var vaken haha!

gick släpade mig in i duschen och klädde sen på mig och torkade håret lite snabbt. mamma och jag hämade vilma hemma hos henne ,sen skjusade hon oss till kvarsebo ,dit vi ska nu en gång i veckan hela sommaren . men vi fick bra betalt .vi städade hela hennes hus på 13 rum på 3 timmar och fick 300kr var ,alltså 100 kr i timmen för er som inte kan matte hahah ;)

sen skjusade tanten (kerstin) oss till busshållplatsen ,så tog vi bussen hem . jag var väl hemma runt halv 5 tror jag .och jag bara tryckte i mig massa mat eftersom att jag inte hade ätit någotning på hela dagen inte ens frukost ,så jag var en aning hungrig haha :D

sen dog jag framför tven en stund och nu sitter jag här. ska in i duschen alldeles strax ,ochsen ska jag bara ta det lugnt. kommer väl ett inlägg lite senare också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0