lång dag

försov mig såklart ,så jag kom till skolan vid halv 10? när vi egentligen började 8.15 .
städa våra skåp skulle vi göra sen så hade vi bara håltimme ända fram till lunch ,och sen håltimme fram till att vi skulle fixa med råsslastaffeten halv 1 typ . sjukt kul va det ,vi vann inte men vi är bäst ändå ;)
haha vilma jag emelie linnea och moa körde skidorna vi trodde det skulle gå gelant ,men hahha några av oss skrek höger medans dom andra skrek vänster . sen när vi var på mitten stannade vi alla och bara skrek åt varandra '' amen förfan vi sa ju VÄNSTER?! NAE HÖGER?!  hahha ,bästa!
sen slutade vi starx efter 2 ,någon har snott min bike ?! men det är lugnt jag hittade en pärla i skogen hahah .
kom hem runt 3 .började slinga lillasyrrans hår ,det vart goood ! sen fixa jag till hennes hår ohså ,super fin vart hon !
vi var klara vid 6 . då började jag fixa lite med kläder skor hår ohså . men jag har fortfarande inte bestämmt mig om jag ska ha högklackat eller galdiatorsandaler??
aja ,har precis målat mina nailsss ,ska aldelles starx hoppa i säng .
imorgon har jag sommerlov och sen lite senare på dagen drar vi till gröööna lund ! men nu säger vi godnatt så kanske jag skriver imorgon när jag kommer hem ,men i värsta fall på fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0