rubrik

mycket onödig skol dag ,den bestod av 2 filmer och långa raster . såg 2 filmer om konsentrationslägret i Auschwitz. herregud ,att det fanns och säkert fortfarande finns så sjuka människor som gasar ihjäl och dödar oskyldiga barn och vuxna .. ska bli läskigt men ändå väldigt spännande att åka dit efter sommaren ,och kolla hur de levede ..

aja vi slutade kl 2 iaf ,mamma kom och hömta mig lat som jag är så orkar jag inte gå hem hehe ,långt juu .. har tagit det lugnt till ett avsnitt av desperate housewives ,och taggar lite smått till sommarlov och grönan :D endast 3 dagar kvar ! men nu funderar jag på om jag ska ta tag i moppeproven och snart köra upp .är lite seg på det där. men innan det så ska jag gå ut med min stackars hund som har suttit inne hela dagen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0