the uninvited

blev filmkväll med vilma och amand igår ,skönt det också . såg en skitbra film the uninvited.
sen åkte vilma hem runt 12 ,och amanda gick väl hem vid 1 tror jag . jag var jätte trött så jag gick och la mig precis när amanda hade gått. det var inte lätt att somna efter den filmen kan jag lova ! hehe :D
kommer strax upp ett inlägg med bilder från grönan här också !


en flicka har förlorat sin mamma och hamnar på ett mentallsjukhus ,hon har minnesluckor och kan därför inte komma ihåg vad som hände natten hennes mamma dog. efter 10 månader på mentallsjukhuset får hon åka hem. och möts där av sin syster och sin pappas nya flickvän . hon och hennes syster börjar snabbt försöka lista ut vad som hände den natten deras mamma dog ,och vem det var som dödade henne. men i slutet var inget som hon någonsin trodde .skitbra film verkligen ,ni måste se det !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0