tidsfördriv en seg kväll som denna

Har du:
Någon som förstår dig? jarå
Någon som du saknar? det finns väl några stycken
Någon som du hatar? nja
Vem kramade dig senast? syster
Vem pussade dig senast?
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? vilmz
Vem var hemma hos dig senast? lousie vilma och amanda
Vem var du hemma hos senast? kommer inte ihåg ?:o
Har du några kärleksproblem? njae
Har du pratat med någon idag? aaa
Har du gråtit idag? neje
Har du skrattat idag? har jag nog

Jag:
Är singel? yess
Svär ofta? sådär
Sjunger i duschen? alltid
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha nej
Skrattar åt dina egna skämt? allt för mycket haha
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? vet ej

Har du:
piercingar? inte längre
Syskon? en lillasyster
Jobb? nej ,
För många vänner? man kan aldrig få för många !
Rymt hemifrån? hehe aa
Färgat håret? för många gånger !
Bra självförtroende? nej .. men jag försöker
Sagt "jag älskar dig" till någon? klart
Varit kär? nja
Gjort något olagligt? aa
Somnat i skolan? nae
Brutit ett ben? nae
Tappat bort mig i min hemstad? aa om skogen räknas ?
Sett en fallande stjärna och önskat? jaa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja tyvärr
En hemlighet som ingen annan vet? vet inte
Sovit en hel dag? yees !
Somnat gråtande? ao

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? hehe mm
Blivit generad inför folk? mja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? naa tror inte det
Ätit musslor? ja ,gott äre också
Varit på en festival? yes
Haft ett förhållande i under en månad?
Färgat ditt hår svart? yes


Vad:
Längtar du till mest just nu? sommarvädret förfan !
Ska du göra i helgen? ja har inte bestämmt det än .
Har du för kläder på dig? linne o mjukisbyxor
Gjorde du igår? va med vilma emelie lousie och amanda
Ska du göra i sommar? ha rooligt med mina bästa
Åt du senast? pepperonis (stavning)
Har du för mobil? sony ericsson
Vad köpte du senast? jeans tigts o trosor
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? sprungit där ifrån ,men troligtvis ramlat påvägen av min otur för att jag var så rädd .




Vem/vilka:
Slog du senast? vet ej
Fick du sms från senast? orre
Skulle du kunna göra allt för? mina bästa
Var du med senast av det motsatta könet? vet ej ?
Kan du lita på mest? vilmz
Vet mest om dig? vilmz
Sov du tillsammans med senast? vilmz ,mycket vilmz här känner jag ?


Allmänt:
Har du pussat en groda? nej förfan
Kan du hjula? nej :(
Biter du på naglarna? nae
Är du EMO? haha nae
Vad skulle du göra om du vann en miljon? handla handla handla, och sen resa utomlands .
Skulle du kunna hoppa fallskärm? jag vill görat !
Har du sjungit inför publik? jag vill ,men skulle aldrig våga hehe !
Är du hungrig? nae mätt
Är du blyg? haha aa .

Kommentarer
Postat av: vilmz ;d

hihi , jag älskar dig :D<3

2010-06-14 @ 23:57:19
URL: http://vilmaostervall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0