00.44

klockan över 12 ,så nu är jag 15 ;)
duscha och börja fixa mig vid halv 5. sen kom emelie och vilma vid 7. jag öppnade min packet idag för vi ''firade'' mig idag. sen runt 8 kom amanda och stoffe. så det var en hemma kväll med mina vänner :) blev pizza och skräckfilm, det gillar vi(Y) tack för kvällen!
dom gick runt kvart i 12. och sen dess har jag bara suttit här. imorgon blir det kanske att gå på stan med mamma eftersom att min släkt inte kommer så skulle vi hitta på något annat. imorgonkväll kommer också amanda vilma och emelie ochså har vi bestämt att vi ska ''fika'' då haha :D. och på måndag blir det kanske att ta hål i tungan :). får se hur det blir. är rädd för att det ska bli inflamerat eller något sånt ..

det jag fick:

en blå och svart rutig skjorta
en grå och rosa rutig skjorta
en stor rosa cardigan
en mascara
ett läppglans
3 ansiktmasker
1300kr
en vit och blå randig tröja
en smink väska
2 nagellack
1 bh
2 vita ginatricot linnen
ett nittarmband

tror nog det var allt ,kommer blider på allt imorgon !

Kommentarer
Postat av: alva

grattis på födelsedagen (: ♥

2010-03-07 @ 20:38:41
URL: http://alvagojefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0