11 mars

inte bloggat på några dagar nu .. men har varken haft tid eller lust!
men igår va jag iaf hos piercarenigen för att kolla på min tunga eftersom att jag tyckte att den satt för långt bak. men han sa att jag skulle vänta tills snullnaden hade gått ner. och om jag inte var nöjd med den då så skulle jag få ta om den! men nog pratat om det.
idag vare skola som vanligt. ganska bra dag. slutade vid 3 då mamma kom och hämta mig amanda emelie moa och vilma ,haha vi fick trycka in oss i bilen för att få plats ,men det gick (y). alla åkte hem till sig förutom vilma fängde med mig! blev först käk sen datan och tven..
imorgon är det äntligen fredag och det blir antagligen att va med amandiss.
btw, kan inte lägga upp några bilder för min data är ju förtfarande på lagning eller vad det är så aa..
sitter just nu och kollar lite på sveriges västa bilförare ,fattar inte hur dom ens kan ha körtkort? dom måste ju ha kunnat köra bil då? ae rikitgt dåligt kör dom iaf. men nu blire det criminal minds (stavning?) med mamma sen sängen troligtvis,om amanda hör av sig ,så ska jag gå ut och prata med henne ..

Kommentarer
Postat av: (a)

Kan inte du ha frågestund ? =) <3

2010-03-12 @ 15:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0