21.37

varför lyckas du alltid få mig att må så jävla skiiit ?
som tur är har jag vilma som istället alltid får mig på bra humör!
hon kom runt 5 ,vi bara satt och prata om allt och inget till unjefär kl halv 8 då jag började med att sy hennes löshår. vi haninte så långt för det tar ganska så lång tid. så vi ska antagligen fortsätta imorgon. fick ett par converse i förskottspresent av henne ,tack!♥
och nu åkte hon precis och jag satt mig precis här ,väntar på att det där som kanske är virus ska komma upp igen. lyckades ju nämligen få igen min data!
imorgon blir det ju då skola som vanligt. sen följer vilma med mig till my house. får see vad som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0