23 marsssssss

jag vill ha påsklov nu! eller aa helst soommarlov men det är ju ett tag kvar.. men påsklovet blir iaf b-ä-s-t om det blir som sagt ;)
kom hem från skolan runt halv 4 ,slutade egentligen 2 men vi var tvungna att va kvar ca 1 timme till för att vi prata om småstjärnorna som vi ska ha på torsdag.
har knappt gjort någonting sen jag kom hem. tänkte jag skulle plugga lite som jag alltid säger men det blir aldrig av men nu kommer det bli av ;) sen ta en låååååååååång dusch och sen bara ta det lugnt ,låter riktigt bra tycker jag! puss

btw så ligger alla mina dagens outfit sen jag starta bloggen, nu i menyn där åt vänster i länken dagens outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0