30 mars

försov mig idag igen ,braaaa maria! nej inte alls bra.
kom till skolan vid 10.10 ,linna jag ochh vilma fixade muffins med grädde till babsan som blir 49 idag. eller aa till hela klassen! slutade vid 2, men amanda jag linnea och moa satt kvar och prata till 3. kom sen hem vid kvart i 4. duschade fixade mig och sen vid 8 åkte jag med bäästacroniis till gårn ,men det va ganska så dött.. sen ringde jag pappa men han är dum och egoistisk som vanligt och kan inte hämta, så pata kom ner och hämtade oss ist ,snällaste! tack!
och nu sitter jag här. ska snart fixa mig för sängen! för imorgon SKA jag komma i TID !
så jag säger godnatt nu allihopa sovgott!

KVÄLLENS OUTFIT

vitt linne- gina
vit tröja med grått och rosa tryck- lindex
svarta tight med skin- h&m
svart skinnjacka- vero moda
blå/grön halsduk- london
sen svarta converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0