5 mars

inte mycket skola idag inte ;)
vaknade vid 7 duscha, fixa mig sen åkte jag till emelie vid halv 9 för vi trodde vi skulle till uttersberg och fixa en grej men vi skulle göra det efter lunch. så vi åt frukost hemma hos emelie sen så gick vi till skolan. kom fram vid kvart i 10 och hade matteprov ,det gick väl sådär . eller jag har har inte fått reda på resultatet mn får se på måndag. efter mattprovet så hade vi lunch och sen gick vi direkt till uttersberg tog upp anmälningar om småstjärnorna. sen så gick jag emelie och vilma hem till emelie och åt. ooooch sen hem och nu sitter jag häär. ska precis duscha sen kommer amanda hit så ska jag färga hennes hår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0