birthday

yesyes.
inte skrivit något på hela dagen men ni kan få ett kort inlägg om dagen så kommer bilder på allt imorgon(Y)
gick upp vid halv 11 dusch och fix sen vid 12 åkte mamma och jag in till stan ,och shoppa ;) och åt god mat!
sen åkte vi hem vid 5 ,så sydde och färga jag mitt nya lörhår ,duscha igen och sen kom simon emelie amanda och vilma så vart det blåbärs paj och glas. sen gick dom vid 10 .jag färga mitt löshår igen och satt ditt naglar och nu sitter jag här. bilder på allt jag fick igår och köpte idag kommer imorgon.
imorgon efter skolan åker även vilma och jag och pratar med dom på intersport för vi ska antagligen praoa där :D. sen så jag jag antagligen ta hål i tungan efter vi pratat med dom :D:D
godnatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0