brabrabra!

shuuuuueeeee
japp så kan det låta! fick då ett VG på fysikprovet ,bra maria ,bra!
efter skolan skjusa moas mamma oss vilma mig och amanda till konsum så gick vi där ifrån hem till hyttan ;)
vilmzen och jag åt. sen vart det att fixa lite på våran bloggish ,den är nääästan klar nu vettni ;) kommer en länk senare!
jag bästamaria ,färgade också vilmas hår snäll som jag är(Y) blev bra tror jag ,hon han inte blåsa det här, för hon åkte precis! nu blire att tabort sminket ,skööönt! och sen fixa klart svenska arbetet och sen sova .
imorgon blire att va med amandiiis ,vet inte än vad vi ska hitta på men det kommer väl upp något ,men hoppas att förkylningen släppt tills då. jätteförkyld :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0