fjärde mars

3 dagar kvaar .
börjar som vanligt då ..skolan vid 8.15 rätt skön dag. först so ,bild ,spanska sen lunch och sen hade vi proa grej i 2 timmar. rätt skönt att bara sitta och lyssna och sen välja prao plats! vilma och jag tog några cafee och resturanger ,får se vilket vi får.
vi slutade halv 3. men moa vilma martin och jag var kvar i skolan och hjälpte lärarna och städa deras arbetsrum haha;) .sen fick vi skjus hem av mia vid halv 6. vilma och jag åt och prata lite sen åkte hon hem. föresten fick mitt nya löshår idag :D. så nu blir det dubbel så tjockt ,det gillar jag! men ska bara ha en nål och så ska jag färga det. sen äre klart för användning.
imorgon blire uttersberg på morgonen och fixa med småstjärnorna sen skolan som vanligt. redan fredag imorgon ju ,på kvällen skulle jag nog va med amandiss! men nu måste jag plugga matte och sen ta en dusch ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0