har ingen lust att sova

nej det har jag inte så jag tänkte att jag kunde skriva lite här ;)

kan ju börja med vad jag gjorde igår..
gick upp vid halv 10 :o. var ensam hemma så det vart musik på högsta volym. så skulle jag gå ut på altan och känna hur varmt det var. så hörde jag att musiken hördes ändå ut på gatan ,lite pinsamt sådär. sen ringde amanda mig vid 2 och sa att vi skulle in till stan med stoffe och orre vid 3 jag fick panik för jag hade inte ens duschat. men så bestämde vi att min mamma skulle skjusa in mig och amanda till stan vid halv 7 ist :). så jag färgade håret och duscade och fixade mig sen kom amanda så åkte vi. när vi kom till stan så var det ju inte direkt sådär jätte roligt. det vart en varsin glass på donken och sen ner till rese för att ta bussen till krk igen.haha roligt i bussen!!  var framme vid 9 i krk. vi hyrde en film. och sen åkte hem till mig och kollade på den. dålig film! aja dom åkte vid 12. sen gick jag och la mig vid halv 3 ,somnade direkt!
juste lite efter ,men bilder på allt jag fick och köpte på min födelsedag kommer imorgon :D

yess nu är jag trött ,gooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0