jag blir arg nu

hade precis skrivit klart ett lååååångt inlägg och så skulle jag publisera det men då tas det bort?! har inte så mycket tur idag. den här veckan börja med allt annat än bra grejer !! nej nu blir jag sur :( inte bara för inlägget om ni tror det hahha ,jag blir arg på ALLLT! faan ..

nej men nu börjar jag om då ,
gick ju upp vid 05.20 som ni säkert redan vet eftersom att jag skrev ett inlägg unjefär då. sen vid 8.15 träffades jag emelie ellen rebecca julia och emelie vid uttersberg för att lämna papper om småstjärnorna som vi bästa 8:or ska ha den 26 mars. så om ni har ett syskon eller någon som ni känner som går i årskurs 1-4 och är intreserade av att va med så är det bara att slänga in en kommentar här så fixar jag det ;). haha lite ''reklam'' fär oss där!
nej men mamma kom och hämta mig rebecca och julia vid uttersberg runt 08.45 ,och körde oss till skolan. och när vi gick in så var det helt tomt ,inte en ända människa. men så visades det att alla var uppe på ängen och brandalarmet hade gått. så alla kom tillbaka helt blöta och jag hade sluppit att gå i den djupa snön ;). blev en bra skoldag också! vi slutade sen vid 2 ,moas mamma kom och hämta henne mig och vilma ,jag och vilma blev avsläppta hos mig. vi gjorde mat och kolla på ghost whispher. sen så fixade jag lite med vilmens hår. och sen blev det girltalk ,hah nej men barndomsminnen HAHAH alltid lika kul ,och alltid lika mycket skratt när det är maria och vilma i farten! nu åkte hon för unjefär 1½ timme sen och jag har bara suttit här och segat. ska snart ta tag i mateboken. nej fan glömde den i skolan. måste plugga till provet på fredag!
imorgon blir det att va med vilmsen så med. får se vad vi hittar påå.
haha ni som läser är b-ä-s-t ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0