lååång dag!

gick upp vid halv 7 duscha fixa mig sen skolan vid 8.15. helt ok dag ,gympan=klockaren. mamma hämtade mig moa och emelie när vi slutade vid 2. hem och fixa lite grejer ,duscha igen fixa mig igen haha ;) så kom vilmzen. vi hade lite smått damp sisådääär ,menmen vi drog oss upp mot oasen har typ inte vart där på 2 månader? ae det va ingen höjdare den är gången heller. nu kom vilma och jag precis hem till mig och hon ska väl snart hem antar jag och jag ska duscha IGEN och sen soooova .
imorgon ska jag upp kl 5, jätte kul :o ska dela ut frallor, men jag ska sova så jävla mycket sen när jag kommer hem igen!! på kvällen sen blir det att va med moBERT och vilmZ får se vad vi hittar på :D
men nu ska jag gå och sätta mig brevid vilma som sitter i min säng ,ohså ska jag döööööö ,trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0