sjuttonde mars

vart en helt okkk dag i skolan ,förutom att jag börjar bli sjuuuk .inte bra, inte bra!
slutade 2 ,som varje tisdag ,yesyes
moas mamma skjusade hem oss. vilma och jag åt och sen vart det att kolla busstider till när vi ska praoa.
kommer bli bäst! linnea i linden på fräcka fröken,moa i spirallen på din sko, och vilma och jag i domino på intersport! luncha tillsammans ;)
aja sen blev det att vi låg ute på altan en stund. och så gjorde vi en gemansam blogg, kommer bli kul! lägger upp en länk sen när vi fixat designen och skrivit lite ohså ;)
haha färgade inte vilmas hår idag heller, men imorgon har jag faktiskt lovat henne ,så det kommer bli av då!

Kommentarer
Postat av: världens bästa vilma

HOPPAS JAG

2010-03-16 @ 18:49:07
URL: http://vilmaaostervall.blogg.se/
Postat av: Anonym

om det är samma folk som jobbar på intersport nu som det var när jag praktisrade där så kommer ni att få det sjukt roligt kan jag lova!

2010-03-17 @ 23:25:57
URL: http://feliciaringqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0