småstjärnorna

åkte till stan vid halv 9 ,mamma klipte sig och sen åkte vi till tandläkaren och jag laga 2 hål -.- fick typ för mycket bedövning också så jag var helt yr och halva mitt ansikte hängde inte med haha :D sen så åkte mamma och jag och handla skulle egentligen på synundersökning också för moppekursen men vi hann inte. efter det åkte vi iaf hem och åt ,och så skjusade mamma mig till skolan vid 4. blev att sminka och fixa massa små ungar, sen körde det igång. riktigt lyckat faktiskt :D ,lillasyrran och hennes 2 kompisar vann ,duktiga va dom :D blev storstädning och så hem .
imorgon blire att va med vilmzen .
godnatt puss
btw ,imorgon kommer det en video på vinnarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0