SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN!

Anonym:
kommer du svara ärligt på alla frågor? =)
svar:
jaa!

Anonym:
vart tog du din tungpiercing?
svar: på lucky seven ,riktigt bra ställe :)

jonsson:
Kan inte du lägga ut lite mer bilder på dig på bloggen? :)

svar: jo det kan jag göra ,har inte kunnat lägga ut några bilder veckan som vart för min data har vart på lagning,men nu är den tillbaka så nu blir det mera bilder!

alex:

hur många förhållanden har du haft?
Var är din drömresa?

svar: inga :)
min dröm resa .. helt klart till hawaii eller thailand !

Anonym:

vilka bloggar läser du ?

svar: kissies kenza paow och dom där. sen nästan alla jag känner som har blogg ,som jag vet om :)

Anonym:
kan du visa någon gång hur du sminkar dig?

svar: javisst! kan bli någon gång i veckan så håll utkik ;)

Anonym:
vrf skriver du typ hela tiden att din släkt inte vill träffa dig & att dom inte ska koma på din födelsedag? ;o
har undrat över det ett tag , så är tacksam för svar ;)
fin blogg ! :D

svar: jo för det har hänt lite grejer inom familjen som så dom är väl inte så glada på mig antar jag.
tack så mycket!

Anonym:
har du löshår? (:

svar: ja det har jag :)

AC:
röker du? isåfall varför?
svar: nej det gör jag inte!

kalle:
är du oskuld? :$
du är fett snygg!

svar: ja det är jag.

Anonym:

ska du videoblogga?
hur får du ditt hår så fint varje dag?
du har en jätte fin blogg ! :)

svar: nej jag tror inte jag kommer att videoblogga ,inte riktigt min grej ,men man vet ju aldrig.
det ända jag gör med mitt hår är tvätta det, platta och sen löshåret ,sen äre klart :) ,tack så mycket!

andreas:

hur gör du för att ha så fin kropp, du utför väl ingen sport? (A) puss på dig sötnos!
svar: nej jag går inte i någon sport ,ca 100 situps varje kväll och ibland en stund på motionscykeln är det ända :)

Robin:
Vem vet mest om dig? =)

svar: vilma östervall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0