03.00

hehe ingen vidare bra uppdatering tycker jag. tycker nog inte ni heller. menmen jag har haft lite annat på gång. pluggat lite till moppekörningen på måndag ,måste pluggaplugga oh plugga mera !

ikväll har jag väl inte gjort alls mycket. vilma kom till mig vid 8 . vi gjorde typ ingenting om ja tänker efter ,förutom datan som vanligt. och prat ! sen kom amande runt 10 - halv 11 ? mer prat då ,sen drog dom vid 12. och ja satt mig här. är ganska så trött nu men ja orkar inte gå och lägga mig hehe . nej men hejdå nu har inget mer att berätta ;)


du var fan bäst ,men jag förstörde ALLTIHOP !

Kommentarer
Postat av: Alice

super fiin blogg.... love it ;)

2010-05-09 @ 13:23:31
URL: http://lifeofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0