åska

det åskar och blixtrar som fan här. sitter här och är livrädd ,jag är vekligen jätte rädd för åska och blixtrar ..
menmen kvällens spenderades med amanda vilma lovisa ebba och emma nere vid boda ,vi typ grillade .fast det blev ganska så misslyckat hehe .mamma kom och hämta mig starx efter 10 var jätte trött. när ja kom hem kolla jag lite på tven och somnade till lite .. sen tog jag bort sminket och sen tog en dusch för mitt hår luktade skitäckligt efter att rök från grillningen och den lukten skulle jag inte stå ut att sova med. usch! så nu sitter jag här och ska nog stänga av datorn snart pga av åskan . vill ju inte att datan ska pajja .
aja imorgon vet jag inte alls vad jag ska hitta på . godnatt allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0