beslutsångest

tisdag = tvkväll . har nyss kollat 2 avsnitt av 2½ män , sen klockan 9 är det desperate housewives sen cougar town och sen christine.

förresten så vart det inget sola idag .men amanda och jag bestämde att vi skulle göra det imorgon ist . vet ej om jag ska till skolan imorgon .känner mig inte så bra än .. men jag får väl plugga hemma ist .

har inte bestämmt mig än om vilka skor jag ska skicka efter heller. nu när jag kolla in på sidan så har dom fått in en ny modell av dom jag ville ha förut och dom här är ännu snyggare. men jag kan inte bestämma mig iaf hehe (a) tycker mycket om kedjor nittar och silver ohsånt .
men nu ska jag ta en jättesnabb dusch ochsen plugga lite ,undra om jag hinner det innan desperate housewives börjar ?

vilka tycker ni? några stycken att välja bland ..


Kommentarer
Postat av: rebecka bästa simling ;)

jag tycker dom första eller andra, skulle dock tagit de svarta om de skulle varit jag skulle skulle ha dom! :)

2010-05-18 @ 23:21:38
Postat av: maria

ja ,jag tror att det blir som svarta :)

2010-05-19 @ 13:02:35
URL: http://mariagojefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0