bradag

hehe förutom att jag försov mig lite imorse. ställer alltid klockan på 05.20 men lyckas aldrig komma upp förns tidigast 06.20 ,ibland halv 7 till och med. och idag vaknade jag 7 ,fick panik och tog en snabbducsh ,hehe kanske inte så jätte snabb menmen. sen fixa ja mig oh sen skjusa mamma mig till skolan ,kl 08.40 . onsdagar är bästa dagen på veckan ! första lektionen var arbetstid ,sen svenska ,kemi lunch ,sen skulle vi haft teknik men kent var inte där så vi fick ha håltimme ,sen sista lektion hade vi gympa men thomas fixade men cooper så vi behövde inte göra något typ. mycket bra dag. och mycketmycket skratt , och det gillas mycket !
nu ska jag väl duscha, och sen senare ska jag träffa vilma och amanda ,får se vad som händer. inget planerat såhär långt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0