film

blev en hemmakväll idag med. pluggade lite ohsen åkte upp med mamma till ica för att hyra film och mötte på vilma och hennes mamma som också skulle hyra film. dom tog 2012 tror jag , och mamma och jag men of children eller vad den hette. men vi har inte sätt den än . såg nyss en annan film som gick på tv ,the last kiss. den var väl helt okej .lite annorlunda sådär. blir väl kanske att se den filmen vi hyrde nu. eller något ,får se . juste skulle lägga in en bild på mitt hår var det någon som påminnde mig om. blev dock inte så stor skillnad men nu är det inte svart längre iaf ..

ursäkta dålig bild och ofixat hår . blev typ lite mörka slingor i det .

Kommentarer
Postat av: linnea

det blev ju dönajs! <3

2010-05-30 @ 01:35:35
URL: http://linnealindenmo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0