it's like a echo in my head

började kl 9 idag, första lektionen engelska ,spanska ,fysik ,lunch och sen dubbelpass i so .
slutade kl 2 .skönt ! när jag kom hem åt jag sen blev det ett pogram på tven . och nu sitter jag är. amanda frågade förut om ja skulle med ut oh gå .men ja sa nej ,men funderar på att gå ut oh cykla .kan va skönt ,och mycket bättre än att bara sitta hemma. tror inte heller att jag har något att plugga. inga prov denna vecka men däremot bild prom nästa vecka ,om ismer eller vad det va .

förresten är det någon som vill att jag ska göra något speciellt här på bloggen. händer inte så mycket här . kanske en frågestund ? eller det har jag ju haft några gånger. men lite roligare och höra eran åsik om vad ni vill att jag ska göra ?:) släng gärna in en kommentar ! nae nu ska jag nog gå ut en sväng iaf.

bild från maj 09




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0