nästansommarfan

blev att gå till skolan idag . ingen höjdare , men det funka ! började med matte sen dubbelpass i engelska ,lunch ,gympa och sen skulle vi haft fysik men vi som inte skulle göra fysik provet idag ,fick typ bars sitta ute i korridoren och prata. så det var det jag vilma ellen och emelie gjorde. slutade vid 2 . pappa kom och hämta miiiig

sen blev det att lägga sig och steeeka i solen ,till 4 typ .tog sen en dyysch sedan kom vilmzen .jag slängde på mig kläderna och sen bärde det av till nyckelgymen ,blev att sola solarium där. gick sedan in på konsum och inhandlade glass ;)
sen hemåt igen .dusch igen . fixade oss. och jag kan säga det var heeelt onödigt att vi fixa oss för vi var ändå bara hemma hela kvällen. aja vilma åkte nu för en halv timme sen kanske .jag har precis tagit bort allt smink och satt mig i sängen. så skönt! hatar verkligen att ha smink på mig ,usch smink är det västa som finns. kan man inte tänka sig att jag tycker ;)

aja ,läste precis att det skulle bli upp emot 20 grader och sol imorgon .men gissar och hoppas på att det kommer bli ännu varmare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0