r.i.p marias hår

håret är helt förstört .. började med att bleka det igår ,blev gul och orange (Y) sen så tog jag i mörk färg för att få bort det gula . blev dock sent så jag gick och la mig . sen väckte mamma mig imorse och hon hade då köpt 2 hårfäger till . så kl 9 färgade vi det lite mörkare igen. och sen när det var klart färgade vi det mörkare igen . och det är ännu inte bra .. jätte slitet och skiftar i lite olika färger . men mamma kommer hem med 3 hårfäger till ikväll (Y) fägade ju mitt löshår också ,blev mycket slitet o är inte i rikitgt samma färg som mitt så det blir att färga det ikväll också .. det har nu gått åt 9 hårfäger. plus att det kommer 3 st till ikväll. fyfan ..

aeee nu ska jag inte babla om mitt hår mer. som ni märker vart jag ju hemma idag också .nu ska jag plugga .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0