rubrik

vaknade vid 9.15 och försökte somna om men det gick inte . så jag gick upp vid 9.30 kollade lite på tv . kände mig som en potatis som sitter och kollar på tven hela tiden så jag fick rycket och ville träna. så nu har jag tränat i 1 timme ,skitkul ! hehe men ska snart se ett pogram på tven igen (a) ,men sen blir det ut och springa med nova(hunden) .sen en dusch och sen MÅSTE jag plugga till fysik provet vi har imorgon .har inte pluggat något till det än ,för jag har typ inga papper till det. missa ju ett bildprov idag för att jag var hemma. men jag får väl göra det nästa veckan ist antar jag ! sitter nu i köket med högsta volym på musiken .och ska slänga i mig lite frukost innan pogrammet på tven hehe ;) .
mamma kommer hem med lite nya grejer sen också !

tråkigt att det är så varmt ute men ingen sol ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0