you are a different person now .

plugg plugg och plugg. det bestod hela min dag av igår därför jag inte blogga sry .
skoolan vid 8.15 ,började med engelska prov sen matteprov, lunch ,idrott och sen slutade vi med fysik/kemi kl 2. är så jävla irriterad , på engelska orvet fick jag 68,5 poäng och 70 var vg. 1,5 poäng ifrån ? PRECIS som förra provet ?! och på matte provet fick jag 18,5 av 25 ... menmen får väl va nöjd med det !
ikväll har jag bestämt mig för att stanna inne och plugga ..heheh .men imorgon blir det nog brudsen kan jag tänka mig. men idag blir det att slita ,för på måndag är det soprov ,bildprov och idrottsuppgift .tisdag är det soprov igen. onsdag är det kemi prov och på onsdag sätt betygen !! nästa termin sattsar jag på alla VG !

gee mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0