I'm great !

roligt att ha engelska prov imorgon ,och jag har inte pluggat någonting menmen sitter här nu och försöker få in lite i skallen. så att jag kan lite imorgon iaf :o
måste plugga hela helgen ,fun!
skulle gått på ebers öppet hus idag ,men nej så vart det inte. har ändå helt säker på att jag inte ska gå där ,så det var inte så viktigt.
11 december blir det öppet hus på thoren business school ,intressant skola det där. skulle faktiskt kunna tänka mig att gå där ,ligger dock i linköping men det gör inte så mycket ,om man tar tåget så går det ju snabbt.
blir iaf Haga ,kunskap och kanske tbs men det visar sig när jag vart där.
aya nu ska jag läsaläsaläsa! byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0