jag har gått för långt ,kan inte sluta gå

hej läsare!
vilma och jag drog in till kunskap flr öppet hus runt halv 12 ,mycket intressant! skulle verkligen tänka mig att gå där, men vill också gå på haga. var faktiskt helt säker på haga förut ,men inte nu längre efter ha vart på kunskap idag. kunskap verkar ju faktiskt skitbra! får se hur det blir ,svårt är det .

regnigt o skit idag.. efter öppet hus så gick jag amanda och amanda lite på stan ,sen skulle vi med en buss vid halv 3 men det missa vi så vi väntade till 15.10 ist. sen blev det hem och svulla pizza ,nu försöker jag få igång limewire men aee det vill inte :( aja blir att sova tidigt idag ,ska upp vid 03.30 (Y) drar till ullared haha ;)
mobilbloggar antaligen något imorgon om jag kommer ihåg :D

Nothing’s changed, no one can take your place
It gets harder everyday..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0