1 september

redan första september ,4 månader kvar till julafton ,vintern inte kul !
men iaf imorgon fyller mobert år ,då hon också ska skriva moppeprov grattis och lycka till ,till henne :D

en lång skoldag idag ,när vi slutat blev det hem och äta och kolla på lite nya grejer till mitt rum ,ska göra om det ! har tänkt mig blått/grått/vitt och lite beiget och mycket blommor ! mycket fint .
runt 5 kom vilma och vi drog upp till gymet för hon skulle sola. sen sågade vi lite träd ochså ,och nu sitter jag och kollar lite på tven men ska skriva en engelska grej som vi har tills på fredag sen sova .
juste jag fick mina grejer som jag skickade efter ,finfina var dom ,fast har inte fått jeansen än. dom skulle komma lite senare . menmen hörs imorgon ! byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0