23:53

Just nu ligger jag i min super sköna säng, har väldigt ont i magen ajaj. Men idag gjorde jag religions provet ,och det gick väl sådär. Har så himla mycket plugg nu fick jag redan på från min lärare idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen :o Juste idag så gjorde jag omval till gymnasiet också ,har fortfarande kvar Haga som 1&2 val ifall jag skulle komma in där ,men det är inte så troligt. Men ist för John Bauer som 3 val ,som jag kommit in på preliminärt så valde jag samhäll på de geer och som val 4 samhäll humanistiska på de geer. Tror jag ät rätt nöjd med mina val nu ,förhoppnings vis kommer jag då in på de geer :) Men nu ska jag sova ,godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Har så himla mycket plugg nu fick jag redan på från min lärare idag" HAHAHAH

2011-06-25 @ 23:04:15
URL: http://mandyelisabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0