2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till polen/tyskland med mina friends o tog moppe kort :D

 2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej hade inga, men det blir det ändring på i år :D

 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej

4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka länder besökte du? Polen,Tyskland och kanske några minuter i Danmark?

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Njae

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 2 mars & 10 april

8. Vad var din största framgång 2010? Mina betyg tror jag

9. Största misstaget? jadu 10. Bästa köpet? moppen ;D

11. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla runt om kring mig gör mig glad all the time

12. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Daniel Adams-Ray -Förlåt att jag aldrig sagt förlåt
September -Mikrofonkåt
Bruno Mars -Grenade

13. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare

14. Vad önskar du att du gjort mer? pluggat ,umgåts mer med ligan

15. Vad önskar du att du gjort mindre? segat

16. Hur tillbringade du julen? med familj o släkt.

17. Blev du kär i år? lite kanske ,men det har jag lagt bakom mig nu

18. Favoritprogram på TV? Grey's anatomy & Desperate housewives

19. Bästa boken du läste i år? läste ingen ..

20. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Gick på stan ,sen kom mina fina hem till mig och vi fika ;D

21. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja absolut ,men det gör jag i år ist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0