Feels so good being bad ,There's no way I'm turning back

The night has got me love sprung
I won't stop until the sun is up oh yeah
My heart is a dancer beating like a disco drum

Somnade rätt så sent igår eller aa imorse starx över 4. därför vakande jag inte förens halv 1 idag.
kommer snart upp en bildbomb från 2010 tror ja ,skönt att det är nytt år. då kan man lägga 2010 bakom sig ,glömma alla ledsna stunder och bara blicka framåt!

Ikväll står det bio med tjejerna på schemat! vet inte vilken film vi skulle se men det blir nog bra.
Nu ska jag trycka i mig några ipren ,så sjuukt ont i min mage .
Hööörs!

Boy, I really wanna be with you
Cause you just my type

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0