I care about you to much

Japp så är det ,men det ska nog fixa sig! Jag och Vilma skulle åka till Linnea så dom kom och hämtade mig vid 7 vi körde fel så det tog lite längre tid men där hos Linnea befann sig även Amanda och beckis. Vi kollade en liten snutt på let's dance ,grymt att bagge är med haha! Sen drog jag Vilma och Linnea en macka på toan. (vi orkade inte fixa mackor till dom andra så vi gick in på toan) Sen så blev det en liten promenad mina fötter dog ,får skylla mig själv när jag har converse på mig när det är -8 (y) In till Linnea igen och hade dom mest konstigaste och roligaste samtalen på länge! Måste tillägga att jag har dom bästa vännerna man kan få, ni är underbara! Det kommer bilder imorgon, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0